ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552
نوشته شده توسط : جعفری

ویژگی های دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552

 یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های دستگاه های چاپ، داشتن سرعت بالا است. دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 می تواند در هر دقیقه 55 برگه را برای شما کپی کرده و یا پرینت بگیرد. این باعث می شود که شما در طول روز بتوانید تعداد برگه های زیادی را کپی کرده یا پرینت بگیرید. یکی دیگر از ویژگی های مهم دستگاه فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 داشتن کیفیت بالای چاپ در پرینت، اسکن و کپی است که باعث می شود تصاویر و اسناد با دقت و کیفیت مناسب روی برگه ها چاپ شوند. این دستگاه چاپ دارای کیفیت 600 DPI در پرینت و کپی و 300 DPI در اسکن است.

 با استفاده از کونیکا مینولتا C552 می توانید به طور همزمان از هر دو سمت برگه کپی بگیرید .داشتن رابط های ارتباطی متنوع می تواند یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه های فتوکپی باشد که بر سهولت کاربری آن ها تاثیر مستقیم می گذارد. این دستگاه دارای دو پورت USB.1 و USB.2 بوده و قابلیت اتصال به شبکه را نیز داردومی توانید به تمامی سیستم های اداره که به شبکه وصل هستند دسترسی پیدا کرده و فایل های قرار داده شده در شبکه را به راحتی پرینت و یا کپی بگیرید.

فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 دارای قابلیت بزرگ نمایی و کوچک نمایی است ،شما می توانید اسناد و تصاویر بزرگ را کوچک کرده و همه آن را روی یک صفحه پرینت کنید و یا بخشی از تصاویر بزرگ را زوم کرده و فقط آن قسمت را مورد استفاده قرار دهید. دستگاه استوک فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 برای گرم شدن اولیه به کم تر از 60 ثانیه زمان نیاز داشته و در کم تر 4.8 ثانیه می تواند اولین برگه را برای شما کپی یا پرینت بگیرد. می توانید کاغذهای A3 تا A6 را در آن قرار داده و از اسناد مورد نظر خود کپی و پرینت بگیرید.

شما میتوانید این دستگاه رااز فروشگاه کپی ایران با قیمت مناسب خریداری کنید... فتوکپی رنگی کونیکا مینولتا C552 





:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: